23 iul. 2009

De-ar fi..


secunde când totul renaşte..


imagini îngheţate din dorinţa uitării

păstrate adânc într-un colţ prăfuit

sentimente păgâne demult renegate

priviri interzise umbrite-n asfinţit


zgariam cu o notă un cânt melodios

otraveam o speranţă clădită de-un copil

păşeam desculţ pe-acelaşi dor tăios

credeam în cuvinte rostite de-un vinil



eram stomacul în care fluturii plutesc

creşteam la sânu-mi ideea de intens

erai trecutul ce şi-astăzi e prezent

rosteai uşor..priveai indiferent



simţeam simţirea injectată-n vene

şi tremuram la suflul unui gând ascuns

mă bucura obscen o crudă mângâiere

trăgeam de-o clipă împinsă în cădere



ţi-aş reteza privirea cu poftă şi cruzime

şi te-aş forţa să vezi cu ochii mei în tine

ţi-aş da chiar mâna mea să mângâi sentimentul

să simţi şi tu cum arde-n mine lin cuvântul



aş scrie cu o umbră captivă în apus

ţi-aş recita-n silabe cuvântul ce mi-as spus..



mă măcina gândul de "cum ar fi fost"..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai mult sau mai putin interesati..