22 feb. 2009

Contrast

Am fost absenta..sau doar prizoniera unei perioade in care am refuzat sa ma mai privesc din interior si sa analizez fiecare rasuflare.
Poate ca trebuia sa revin si sa nu ma pierd de mine dar uneori e nevoie de o mica pauza si de un nou avant.
Aseara m-am uitat si eu la "The Curious Case of Benjamin Button" si cred ca a scormonit in mine vechile nedumeriri si intrebari ce nu vor avea niciodata raspunsuri concrete.
Nu il consider un film foarte accesibil pentru toate tipurile de persoane insa cu siguranta este un film care iti lasa o libertate de interpretare a lucrurilor si pe care fiecare il vede diferit.
Trupurile noastre nu sunt decat reflexia trairilor si oglindesc la exterior o banda neintrerupta de momente, tradandu-ne adeseori existenta. Privirea unui om vorbeste despre el si iti ofera posibilitatea sa vezi si tu prin ochiil lui. Oare asta sa fie motivul pentru care evitam sa privim persoanele in ochi?! Oare ne e teama de ce putem vedea sau de cum ne putem vedea?!
"Nu poti sti niciodatã ce te-asteaptã", o replica ce poate fi un laitmotiv al vietii oricaruia dintre noi. Nu trebuie sa cautam a ne descoperi drumul inainte sa ajungem la el dar intotdeauna trebuie sa avem inima deschisa spre orice am putea gasi acolo.
Nu suntem nevoiti sa ne complacem in diverse situatii decat daca ne regasim in ele fara a fi ajustate.
Am putea spune ca suntem captati de banalitate si prea comozi pentru a face fata schimbarii fara a o numi "criza". Ne este greu sa ne adaptam si sa acceptam alt mers al lucrurilor in afara celui cu care eram obisnuiti.
Nu ne putem naste batrani dar cu siguranta putem muri copii! Poate nu noi imbatranim ci tinerea imbatraneste si suntem tentati sa ii urmam cursul.
Gata cu aberatu.. Oricum, interesant film!

Un comentariu:

  1. Adica trupul meu nu e decat reflexia trairii? Cum era reflexia trairii, cand am venit pe lume, si atunci de ce atunci cand se nasc bebelusii nu sunt la fel. Hmm. atunci cand vin cu 0 trairi, ar trebui sa fie toti la fel.
    Suntem captati de obisnuinta, nu chiar de banalitate, si cand vine un moment-prag parca ne intoarce pe dos. Poti convinge usor melcul sa isi lepede casutza? Poti convinge pestii sa traiasca pe uscat?

    RăspundețiȘtergere

Mai mult sau mai putin interesati..