21 nov. 2008

3, 2, 1 si....Si ce??

Nimic schimbat, nimic deosebit, nimic sa ma scoata din starea de beatitudine in care ma aflu.
Tot 1,66m am, tot ochi caprui si tot pe aceeasi parte dorm de anu trecut. Parca si vremea era la fel in aceeasi perioada a anului trecut, numai decorul e schimbat. Marele si infect oras Bucuresti ma intampina cu o nepasare crunta dar si io il privesc cu indiferenta .
Se scurg minutele si odata cu ele nepasatoare trec pe langa noi clipe de care uitam sa profitam si care nu se mai intorc din drum cand le strigam.
Neschimbat...un copil ce nu vrea sa creasca..un suflet ce se alimenteaza din emotii firesti
si sentimente inocente.
Poate doar putin mai responsabila si dezamagita de un procent mare de populatie..dar era ceva firesc si incerc sa raman distanta aspectului asta.
Si..a mai trecut un an..un an in care am avut parte de multe lucruri entuziaste, un an plin in mare parte de castiguri spirituale dar si de pierderi imense..pierderi de curaj, afectiune, caldura..pierderea mea..
Dar ma aflu aici, intre 4 pereti goi si indiferenti nevoilor mele, 4 pereti ce nu iti aud strigatele si nu iti dau sfaturi..sunt aici si privesc inauntrul meu si observ aceleasi dorinte, aceleasi aspiratii, aceleasi intrebari fara raspuns.
Sunt aici si totusi sunt acolo..

Un comentariu:

  1. Exista un tarm ce lipseste pe harti.
    Si un al cincilea perete, pe langa care poti sa te strecori.
    Incearca sa il vezi fara a te gandi la nimic. Opreste procesorul care scartaie ingrozitor, plin de spam si de suprasarcini :)
    Libertatea mea se termina in libertatea ta si singuratatea la fel. Atunci cand incepe celalalt. Si are loc fuziunea lumilor,a ta si a lui si a celuilalt si iarasi asa intr-un lant infinit.

    RăspundețiȘtergere

Mai mult sau mai putin interesati..